Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-09, 20:39 #3
pluxus pluxus är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2009
pluxus pluxus är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2009
Som du själv säger är väl http://www.imcproductreviews.com/Ebookproreview.html det mest kända programmet. Vet att många gillar det och använder det. Nackdelen är väl att användaren måste läsa den online som jag förstår det.

Vet inte vilken typ av informationsprodukt du tänkt göra men jag har gjort ett par som givetvis spridits med vinden. Men om jag skall vara ärlig så tror jag att jag tjänat mer på det eftersom affiliatelänkar ligger kvar orörda i PDF-filerna sedan genererar de trafik tillbaks till mina sidor som fyller mina e-postlistor som gör att jag tjänar ännu mer pengar.

Så personligen skulle jag aldrig hålla på med lösenord eller sådant strul eftersom jag tror man vinner mer på att släppa den "lös". Men det är ju min teori.

Vet inte hur du tänker lösa själva betalningen men om du kör med E junkie lösningen så kan du ju åtminstone se till att den som köper boken automatiskt får sitt namn i själva e-boken och då kanske iaf några ryggar tillbaka för att ge ut den på olika sidor.

Sedan vad jag sett så tror jag du med Acrobat kan föra in multimedia. Iaf i de senaste versionerna. Det är ju lite dyrt då du kanske inte har det och då får det väl bli något e-book program.

Lycka till.
pluxus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat