Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Nä, jag tror på zekighulam, han må ha tagit "inspiration" från vissa siter, men han är begåvad och förtjänar mer än så här. Var snäll att inte döma så snabbt. WN börjar likna vuxen mobbning, inte första gången jag säger detta.
|
Mobbning kan man väll endå ta i med att säga, folk blir arga och irriterad på hans sätt att agera som en "seriös" besökare/säljare när man tar ifrån andra och försöker lura folk.
du kan kallade vad du vill men innerst inne känner du det samma som oss. Om han är begåvad eller ej kan jag inget säga till om han är så pass ny men det gör inte någon skillnad till hans beteende.
Ang. inspiration är en ren lögn och det ser vi alla så jag tror nog vi skall sluta upp att slingra oss på den punkten. en liknande fråga på ett annat forum har varit uppe om ripp/stöld samt inspiration och då tyckte man att ungefär 25% av en sida var max gränsen för att kalla för inspiration mer var ren stöld.
frågan kan variera lite tycker jag angående sådant här beteende men har man "företag" inom branschen så skall detta ej hända, men inspiration är bra att ha men tänk på hur du gör i framtiden, annars kan det straffas hårdare än vad du tror.
jag önskar ändå lycka till med framtiden då du är ung och dum som man säger på äldre dagar.