Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-28, 08:20 #3
najks avatar
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2005
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
najks avatar

Reg.datum: Oct 2005
Gick in och kollade på godis med tryck men det var den krångligaste prissättningen jag sett, säkert tänkt inifrån ert perspektiv. Tänk från kundens perspektiv som inte har en aning om hur sådant funkar. Gör att man instället får välja de olika alternativen och sen presenteras med ett pris.

Gick vidare till pennor där jag i listan saknar möjlighet att sortera fallande/stigande efter pris. Skulle nog se en underkategori med, för det är inte så lätt att hitta när alla typer av pennor visas samtidigt.

Även ni lider av ett vanligt fel som jag stör mig på, när man trycker på förstorad bild ska det verkligen vara samma bild som innan, eller 10% större, som besökare vill man väl ha minst dubbelt så stor.

Om man skickar en beställning/mer information/gratis korrektur behöver man inte fylla i alla fält utan den accepterar att man bara trycker på skicka. Sidan som visas efter behöver nog snyggas till något.

Generellt tycker jag meny och brödtexten är för liten textstorlek.

Får man utrycka sig "Sverige största..", vad har ni för belägg för det? Är personligen allergisk mot sådana påståenden.

Under sidan kontakt skulle jag ändra den negativa texten "Risken är stor att någon av oss är tillgängliga ändå!" till en positiv "Chansen/möjligheten är stor att någon av oss är tillgängliga ändå!"..

Nog med negativ kritik, i övrigt gillar jag sidan skarpt och blir en kund senare i år, när jag kan räkna ut vad totalkostnaden för godiset med tryck blir.
najk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat