 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 734
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 734
|
Hade ett liknande problem en gång med en kund som gjorde en avbeställning då hon missat att vi inte kunde leverera några produkter alls på 2 veckor vilket stod på 5-6 ställen i butiken (header, startsidan, beställningssidan, köpvillkoren osv osv).
Hon hade betalat med kort och vi gjorde inom 1 vecka en kreditering (brukar gå snabbare men som sagt ingen personal därav leveranstiden)
Mejlade henne att vi gjort krediteringen men hon hade minsann inte fått några pengar och var skitpissig men man ska alltid hålla sig på en mogen nivå som butik.
Vi meddelade att pengarna kommer in samma datum som det drogs hon trodde såklart inte på oss efter några mejl om att hon kan ringa att kolla med sin bank så blev hon istället grinig för att hon måste göra det och varför inte vi ringde hennes bank, vi fick till slut en från banken att ringa henne (då vi inte kan kolla upp hennes personliga transaktioner (man blir så trött:P)).
Hon blev fortfarande inte nöjd och tyckte att VI hade krånglat så vi fick en 1 a på pricerunner, vi fick bemöta det med en kommentar men fortfarande surt...
Kolla med pricerunner dom är hjälpsamma
|