Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-23, 08:41 #32
andste andste är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2004
andste andste är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2004
Man kan gå på vilka dieter man vill men men kommer med största sannolikhet att falla tillbaks i gamla mönster och rutiner om man inte samtidigt arbetar hårt med att förändra sina rutiner för att få en hälsosammare livsstil, och detta är oftast det som är svårast och tar längst tid.

Det är väl ok att gå på en diet för att få en boost genom att tappa kilo snabbt men till sist så handlar det om träning och rutiner.

Jag och min sambo gick/går på Xtravaganza (http://www.xtravaganza.se/) dom tar ett helhets grepp runt viktminskningen, det börjar med några veckor på VLCD för att sedan övergå till till vad som kallas halvfart och helfart vilket innebär att man gradvis lär sig äta "rätt". Självklart varvas detta hela tiden med träning och man får hela tiden hjälp av sin hälso coach.

Detta är ett rätt kostsamt alternativ men det ger rejäla resultat, jag gick ner ca 15-20 kilo mellan september och slutet på december och min sambo tappade ca 30 kilo på samma tid och nu efteråt så lever vi på ett helt annat sätt än tidigare, vi tränar regelbundet och äter en bra kost och vi mår betydligt bättre.

Jag försöker inte sälja Xtravaganzas tjänster även om det kanske låter så, det finns säkert andra som har samma koncept som jag inte känner till men jag tror att just delen mer personlig coachning är vädligt viktigt för oss som inte redan har en väl inarbetad hälsosam livsstil.

Så mitt råd är att köra på någon VLCD diet i kombination med personlig coachning, du lär få bra resultat och det snabbt.

Lycka till
andste är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat