Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-22, 18:38 #1
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikLund Visa inlägg
Nu hänger jag inte med, vad är tillsalu? Idén, tema eller domänen. Jag undrar bara därför att domänen som nämns i första inlägget ägs av en Oskar G.
kaffe-paus köptes av Oskar här från tråden. Kaffepaus.se ägs av en Håkan Lindberg på företaget Skapa Dot Com AB sedan november 2009, och är registrerad via Binero, och är ej inaktiv heller, han har inte sagt upp den vad jag kan se.

Så jag förstår inte riktigt vad den gode zeki säger sig ha reserverat hos Loopia och ska betala. Mig veterligen kan man inte köpa eller "reservera" domäner som ägs av någon annan. Låter skumt.

Och beträffande frågan om vad som är till salu så skulle jag säga inget, då idén är avslöjad, domänen verkar inte ingå, och all kod förmodligen är nedladdade templates.

Eftersom att säljaren försökt få hjälp med kodningen av nyhetsgrejen i en annan tråd här på WN så verkar det som att idén fanns, man hittade en design som han tyckte om, han lyckades inte genomföra idéerna, och nu försöker han tjäna en "quick buck" på någon stackare som är snabbare med plånboken än hjärnan...

Jag kan ha fel men det är min känsla. Menar inte att trampa någon på tårna eller skapa ovänner, men jag är så jäkla trött på att folk ska försöka kränga massa luft hela tiden...
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat