Visa ett inlägg
Oläst 2007-12-01, 14:22 #5
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
WK 56,25 kr
Binero 59 kr
Loopia 139 kr, tillfällig kampanj 19 kr, dock max 100 per person / företag.

Tillfälliga kampanjer tycker jag absolut ska tas med i beräkningarna!

Surftown ger sig ut på kampanj och skriver ju att de tar "endast 1 kr", till höger här på WN, men inte lyckades jag få det priset utan att beställa webbhotell med!

Jag läste inte inledande post, utan rubriken och nästkommande rubriker, ber om ursäkt för att jag gick off-topic.

Att ljuga är i sin marknadsföring är inte ok. Rekommendationerna från KO blir i dessa fallet att de ska sluta marknadsföra sig som billigast om de inte är det. KO har ju dock ingen makt direkt...

De flesta har olika aspeketer på sitt erbjudande, någon liten text såsom billigast på .se domäner, billigast på domäner, billigast på domännamn. Men vad är billigast, handlar det bara om billigast inköpspris? Loopia har ju t.ex. billigare nästkommande år om man väljer att få fakturan från dem istället för .se. Binero och Loopia har väldigt bra gränssnitt efter domänköp vilket minskar tid för administration, ja, jag tycker inte det är helt uppenbart vad som är billigast i slutänden!

Men.. jag hade inte tvekat en sekund att registrera via loopia nu.

Här är en dom från marknadsdomstolen angående när ett byggvaruhus påstod att "Ingen är billigare!", http://www.marknadsdomstolen.se/avgo...4/Dom04-28.pdf
Wackerberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat