Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-18, 20:04 #5
Mystica Mystica är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2009
Mystica Mystica är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2009
Tack för era svar

@fabian:
Du beskriver att siten känns amatörmässig. Det jag undrar är finns det något mer man kan sätta fingret på som gör den amatörmässig.? Är det förstasidebilden eller loggan? Eller är det hela upplägget du tänker på? Kontakt delen som du sagt har sina brister skall jag ta och se över och försöka få till så det blir lite mer personligt. Fri frakt är ett okynne. Visst gynnar det konsumenten men jag är inte riktigt för det. I dagsläget så har vi 29kr som enhetsfrakt via dhl och tror inte kunden handlar mer för att vi bjuder dem på 29kr vid XXX kronor. Vi får se kanske gör en test med det i framtiden för att se hur kunderna reagerar. Att ge dem exempel på vad andra kunder har handlat är kanske inte någon dum idé men finns det några konkreta underlag att kunder verkligen handlar mer med denna typ av presentation?

@kw_wasabi: Look and feel, detta tror jag kan vara ganska avgörande. skall labba lite med det och se om jag kan få till en bra "luftighet"

@ConnyWesth: Att du inte visste vad vi gjorde när du kom in på siten är faktiskt väldigt negativt och det måste vi jobba på. Dock så tror jag att just beskriva vad mysticism är kan vara väldigt kritiskt. Just detta område finns det inte så mycket fakta att gå på och många mäniskor är oense om vad som är vad. Att då ta parti på ett håll tror jag kan leda till mer kaos än nytta. Dock funderar jag på att öppna upp ett form av mindre forum för personer att diskutera angående ämnena.

@allla: Samtidigt funderar jag på att driva öppen support på forum för kunder som vill hantera sina frågor och supportärenden öppet med publik där dem kan se hur vi hanterar deras ärenden. Är detta ett positivt eller negativt koncept? risken finns ju att personer som läser bara ser det negativa och inte lösningen?

//Mystica
Mystica är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat