Annars rekommenderar jag varmt Backpack ELLER Highrise, ett av 37Signal's projekt (bland annat dom som står bakom Basecamp och andra väldigt omtycka mjukvaror).
http://backpackit.com/ eller
http://highrisehq.com
"Share information with your team. Keep your documents, discussions, and schedules in one place all the time."
samt
"When you use Highrise, contacts and communication history can be shared across your entire company. No more “Jim has the client’s number and he’s out of the office today.” No more “I don’t know what Jane told the printer last week.” No more “Oops, I didn’t know you already called her back—I just did too.” With Highrise, everyone’s always on the same page."
Precis det du eftersöker tror jag, ett intranät med information och allt därtill.
Otroligt användarvänligt dessutom. Mycket bättre än dumma filer, html-dokument eller fulhack.
Kostar runt $50-100/mån beroende på antal användare, men jag anser det VERKLIGEN är värt det, ur alla aspekter.
Testa deras 30-days trials, lovar att ni inte kommer bli besvikna.