Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-14, 13:13 #5
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Självklart har vi "krisplaner" internt och vet vad vi behöver göra när något sånt här händer. När vi får en driftstörning på en server av en eller annan anledning så är prio 1 att lösa problemen lokalt på den aktuella servern så fort som möjligt för att minimera nedtiderna för våra kunder. Alltså se till att den aktuella servern fungerar igen helt enkelt.

Men efter att Jupiter gått upp och ner ett antal gånger insåg vi att problemen var kvar, trots att vi "lagat" den vid upprepade tillfällen. Därför har beslut nu tagits att den ska flyttas till ny hårdvara för att avhjälpa problemen helt.
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat