Tänkte bara dela av mig detta då jag tyckte att det var förvånande och glädjande att det fungerar på det viset.
Skulle flytta en domän idag från en annan registrator. Direkt efter flytten tänkte jag att jag måste skicka in ett supportärende då domänen skall förnyas väldigt snart och en faktura bör skapas för detta.
Fast jag hade skapat ett ärende, så insåg jag bara någon minut efter att vid flytt av .se domän, så känner man av hos Binero att domänen borde förnyas snart och då skapas automatiskt en faktura bara någon minut efter flytten. Sedan skickas den direkt via mail. Så fakturan kom innan bekräftelsen på mitt ärende
Ja, bra automatik, som verkligen uppskattas av kunderna, i alla fall av mig!
(Negativt var det att supportformuläret saknade svenska tecken, man kunde bara välja "high" för prioritet, men jag antar att man håller på och ändra någon på sidan, som ledde till dessa brister. Jag klarade mig utan de svenska tecken

)