Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-10, 12:12 #8
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2008
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2008
Ekologisk musmatta var nog ett av de roligaste jag läst i hela tråden än så länge iaf.
ConnyWesth gjorde en riktigt bra förklaring till de yrkena och skrev inte heller för långt eller för kort, utan man får en hum om det. Sen kan jag ju inte tänka på att utbilda mig i alla dessa yrken och hålla koll på dom till 100%, no way att det där går.

Jag är mest intresserad av att Webbdesigna, hemsidor, loggor, tryck på saker osv..jag har inte jätte stora kunskaper i det ja gör nu, men jag har ju ca 1 år på mig att lära mig mer än jag kan nu, för i gymnasiet hade jag tänkt gå IT eller något. Att lära mig webbdesign osv, sen har jag tänkt på Datorspeicalist, bygga datorer (sätta ihop delar), återställa förlorad "data/innehåll" och allt det dära.

Vilket yrke kommer slå igenom i framtiden? Båda är minst lika vitiga ur min synpunkt men det är bara jag det eller?

Ang att det finns chefer som jobbar 8h eller 8h x 2 är ju helt olika.
Beroende på ork, familj, intresse osv.

Jag tänkte mer att det skulle vara som ett litet joke det dära med kostym. Visst, sitter jag på mitt egna företag så ska jag ju inte bära kostym varje dag när jag webbdesignar, eller bygger/sätter ihop datorer osv.
Men man uppskattas som mer "Framgångsrik" iaf, i mina ögon. Men det är inte alla man kollar så på heller.

Vad har ni själva för utbildning inom dessa yrken, hur det var att läsa det, läste ni vidare efter gymnasiet osv? Vilken linje ska jag satsa på osv.. Allt uppskattas.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat