Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-09, 01:41 #6
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar

Reg.datum: May 2008
Verkar vara en trevlig tjänst - ska nog ta och testa den med en grupp i nästa vecka
Det gör att jag har frågor om integritet - måste man finnas med under "Aktiva grupper" och "Nyligen inloggade" eller kan man ställa in det själv"?

Jag håller med om att det är en ren och enkel sida. Kanske lite för blek i min smak - kanske bakgrunden skulle kunna få en lite mörkare färg

Gratis är alltid trevligt och är tjänsten sedan bra så är det ännu bättre. Men i vart jag blir alltid lite undrande om varför. Vissa kan man förstå att de erbjuder en gratistjänst som ska dra kunder till en betaltjänst, även om det inte är uttalat så. Andra är gratis för att man exponeras för reklam. Varför är ni gratis? Vem är ni? "Om Thats Today" är tyvärr webbplatsens sämsta sida när det gäller information - om man med det menar att få veta vem ni är. Lyft fram vem ni är och varför ni gör detta. Förutom det informerande syftet så kommer det även att ge er mer trovärdighet - ni vill ju att folk ska anförtro er att hantera en del information som de nog inte vill ha ut hur som helst

Demonstrationsvideon fungerar för mig även om jag finner musiken stressande - kanske en lite lugnare musik skulle göra den bättre eller med tal som tidigare föreslagits

För ovana användare är jag mindre säker på att videon fungerar. Jag tror inte de fattar vad ni gör när och varför medan det spelas en ganska stressig musik. Undrar om man inte skulle vinna på att lägga in sidor men "Börja med att skapa din profil", "Skapa ett projekt", "Bjud in deltagare" etc. Förutom att göra klart vad som sker så skulle det lugna ner demonstrationen vilket jag tror den skulle vinna på

Som sagt, ska testa den i nästa vecka och återkommer med reaktioner från "verkliga" användare
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat