Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-07, 16:57 #135
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Är du endast ute efter 10Mbit trafik så är det ju inget extra, är ju ändå i stort sätt gratis. Så det är ju inte en kostnad som skulle bli så mycket högre hos någon annan.
När jag har letat efter andra alternativ, så har jag alltid stött på att det finns en max-gräns för antal GB som man har per månad. Har jag missuppfattat det, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Sedan är väl frågan drar du ens så mycket trafik? även dom som har fri trafik drar i regel inte alls så mycket. Och dom som verkligen seriöst behöver dra mycket trafik gnäller inte över kostnaden för trafiken.
Nej, det gör jag säkert inte. Men poängen är att jag som driver webbplatsen, vill lägga ALLA mina positiva eneriger på att göra min webbplats ännu mer framgångsrik. Så skulle inte bli fallet, om det fanns en fast gräns för antalet GB som får förbrukas, för då skulle jag snabbt börja se varje besökare som en kostnad istället för en tillgång. Och det vill jag inte göra. Det vore den ultimata glädjedödaren - oavsett om det handlar om en hundring eller en tusing.

Senast redigerad av KingsCrown den 2010-04-07 klockan 17:01
KingsCrown är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat