Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-07, 15:10 #133
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av danielos Visa inlägg
Man kan ju dock inte förutsätta att alla som stannar kvar är nöjda med tjänsten, det är att hårddra lite. Det krävs ju dock en del att flytta.
Ja, och framförallt så krävs det bättre alternativ. Även om jag sliter mig i håret av irritation, och överväger att hoppa av varje gång som FS har problem, så har de en fördel som jag inte kan hitta hos andra svenska aktörer med dedikerade servrar: obegränsad trafik. Visst, den är cappad till 10 mb, men den är i alla fall inte satt till ett futtigt antal GB per månad som jag ska måsta hålla koll på hela tiden. Det är roligare att jobba med en webbplats om man kan glädja sig åt att öka i antalet besökare och sträva efter det, istället för att framgång hela tiden ska förknippas med något så negativt som begränsningar och kostnader. Det är väldigt glädjedödande faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av magic Visa inlägg
Jag följer med spänning IDG's test av webbhotell, om inte alla fs-data problem nämns i det testet så tappar jag allt förtroende för IDG.
Är det inte InternetWorld-tidningen som ligger bakom testet? I så fall lär ju inte FS Data nämnas i alltför många negativa sammanhang, med tanke på att FS är den tidningens huvudsponsor. Man hugger inte av handen som försörjer en.

Senast redigerad av KingsCrown den 2010-04-07 klockan 15:17
KingsCrown är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat