Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
Jag har aldrig sagt att man skall skylla bort något? FS Data (som säkert många andra här gjort i sin karriär) försöker få det att låta så bra de kan - utan att förhoppningsvis tala osanning. Det är uppenbart att man måste köra BGP och jag anser inte att någon har någon ursäkt i just denna redundans idag 2010. Du utrycker dig dock väldigt hårt, eh, som vanligt. :-) Tror inte FS Data har några intentioner på att blåsa kunder.
|
När deras hemsida skriver "Alltid övervakat, dubbelt av allt och diesel för flera dygn" så förutsätter man ju att det stämmer och fungerar för alla kunder. Om dubbla internet anslutningar betyder att några kunder använder ena anslutningen och några andra den andra anslutningen så anser jag att det är vilseledande. Att få kunderna online igen genom att ändra deras DNS är ju så otroligt fel så man bara vill gråta, då förutsätter de ju att alla kunder skall använda CNAME.
Jag följer med spänning IDG's test av webbhotell, om inte alla fs-data problem nämns i det testet så tappar jag allt förtroende för IDG.