Supermoderator
|
|
Reg.datum: Sep 2003
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Sep 2003
|
Sidorna ger inget seriöst intryck. Du bör dessutom inte ha annonser för andra aktörer i en webbshop. Det ser också konstigt ut.
Hur skulle det se ut om Coop hade reklam för Hemköp och Ica i sina butiker?
Din "köp"-knapp är otydlig. Det borde vara en knapp och inte en text som knappt är markerad som länk.
Aldestam.se är helt bedrövlig. Jag förstår mer vad sidan handlar om genom att läsa om den i den här tråden än att titta på sidan i sig.
Steg ett för dig borde vara att anlita en kompetent webbdesigner som kan hjälpa dig att göra din webbshop snygg och seriös men framförallt användbar. Användbarheten är alldeles för låg. Allt känns väldigt rörigt även om Laserfinder.se är väsentligt bättre än aldestam.se så är den fortfarande för dålig.
I kassan på laserfinder kan man mata in "pers/orgnr" och klicka "Hämta adress", men det får inte plats 11 tecken i rutan - jag kan inte se allt jag matat in. Matar jag in ett organisationsnummer blir "Namn" företagsnamn, men namnet på beställare/mottagare går inte att ange.
Och förskottsbetalnignen förstår jag ingenting av. Ta bort informationen i det skedet.
|