Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-01, 20:36 #9
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
En snabb fundering.

När jag är inne på aftonbladet så har e-kontakt en banner högst upp, inte direkt ovanligt. De annonserar varje dag på Aftonbladet.

Men det som jag förvånas över är att dom varje gång har en liten liten text "Sveriges största dejtingsajt - enl. Comscore okt 2009"

Hur länge lever e-kontakt på det där som jag har lagt i fet stil? Hur länge kommer man att publicera det när man annonserar på olika sidor? Youtube är samma. Där annonserar e-kontakt också och använder sig utav "Sveriges största dejtingsajt - enl. Comscore okt 2009"

Kommer de även i höst när de har gått ett år, att använda sig utav "Sveriges största dejtingsajt - enl. Comscore okt 2009"? Hur länge kan man använda sig utav detta? 5 år? 10år? 15år?

Om jag vore singel så betyder det inte något alls för mig. Registrerar mig så vill jag ha träffar och komma i kontakt med kvinnor. Spelar ingen roll om sajten har 1 milj. användare men ingen träff. Det måste vara rena rama guldgruvan för kvinnor på såna här sajter som dejtingsidor och sidor för sexkontakter. Man kan liksom välja och vraka och sätta upp vilka kriterier som helst och säkert 100 eller 1000, om inte fler faller inom dessa kriterier och sedan kan man gallra själv.

Tänk om vi killar hade en sån värld
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat