Visa ett inlägg
Oläst 2010-04-01, 10:30 #2
MikaelBs avatar
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2005
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
MikaelBs avatar

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Jag lämnar konflikten därhän.

Däremot har jag synpunkter på hur MickeB ska bygga upp sitt koncept.

*klipp*
Jag tänker inte heller fortsätta diskussionen då jag fått sagt det jag vill ha sagt.
Jag har aldrig heller sagt att det inte finns likheter för att klargöra, likheter är dock som många nämnt ovan extremt svårt att inte få med när man försöker jobba i en bransch med 1000 tals andra som gör exakt samma sak. Jag kan också säga igen att jag inte medvetet kopierat något från någon annan. Är tillräckligt gammal på Internet för att avsky att man kopierar saker och har själv råkat ut för det.

Vill också tacka alla som gett mig tips angående min verksamhet, tar åt mig av allt! Särskilt ditt långa inlägg Conny. Ett unikt koncept är givetvis bra och allt du säger är jättebra, just nu fokuserar jag på att skaffa mig en lagom kundkrets att börja jobba med, säkerligen gör jag massor fel och kunde gjort saker bättre. Men fram tills för ett halvår sedan var jag anställd sedan många år tillbaks och liten eller ingen erfarenhet av att driva eget. Framtiden får utvisa hur det går!

Med detta inlägg sätter jag punkt från min sida och hoppas jag slipper ha sådana här diskussioner igen.

Ha en riktigt glad påsk nu alla!
MikaelB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat