Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-31, 23:06 #15
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Det här är skrämmande dåligt från Atrox Development AB's sida. Jag tittade igenom båda era sidor, och jag kan inte se några andra likheter mer än att ni sysslar med internet båda två.

Någon rubrik kan jag ge er. Kalla det inspiration, plagiat eller tillfällighet. Men det hade varit bättre om ni, Atrox bara släppte allt från början.

Härskarteknikerna är pinsamma. Du (Katinka) nämner "killen" i ditt inlägg här, trots att du ser och vet vad trådskaparen heter. Kallar ni era klienter för "Lilla gubben" också när de vill ha svar på saker? Han kunde ringa dig, varför kunde du inte ringa honom? Ett mail hade man kunnat skicka istället för att smutskasta!

Du skriver om Sociala Medier på din blogg. Du borde fundera på om det verkligen är lämpat att gå vägen du valde. En social interaktion hade varit att gå via mail eller annan kommunikationskanal och sedan, om du inte får svar, gå via din blogg.