Citat:
Ursprungligen postat av Davve
I längden så tjänar man på att vara unik. Men det är omöjligt att inte visa information på ett sätt som någon annan gjort tidigare. Jag tror inte att du behöver oroa dig för det som hänt, det är ju inte deras grafik eller upplägg på siten du kopierar. Att du har ett liknande upplägg gör inte mycket. Titta på alla webbhotell, alla har nästan identiska upplägg av hotellpaket, svårt att göra det på annat sätt. Men ta helst inspiration från egna idéer istället för att titta på hur konkurrenter gjort, det tjänar du mest på i längden.
|
Jag håller helt med dig i att man tjänar på att vara unik, givetvis försöker man också. Men att göra något som ingen annan gjort är ju helt omöjligt.
Jag försöker bara få en uppfattning om jag gör helt fel som inte ändrar något eller om jag är en omoralisk tjuv? Vilket jag absolut inte ser mig som då jag inte ens var medveten om detta innan jag såg ett gäng referers från deras sida och kollade varför.
Sedan känns det olustigt att bli uthängd i någon blogg, oavsett stor eller liten.