|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Jun 2004
|
Skulle detta vara intressant? (adult)
Tänkte lite i natt på en grej och tänkte nu göra en liten intresse undersökning för detta.
Som många vet har jag länge pysslat med adultbranchen och med årena lärt mig en hel del trix och fix för att trafikera upp en adultsida på.
Jag tänkte erbjuda kom-igång-med-porr-blogg paket här på wn och lite andra forum.
Det jag pratar om är en fullt laglig blogg med licencerat material ifrån diverse sponsorer.
Innehållande en WP blog , en unik design , samt med redan existerande trafik.
Samt komplett installation av allt på din host, + hjälp av domän val om det behövs.
+Inlänkar ifrån några av mina bloggar.
Detta paket lämpar sig alltså till nybörjare i första hand
I paketet skulle det kunna ingå låt oss säga 4 timmars rådgivning i telefon eller msn om följande punkter :
*Hur ökar jag min trafik
*Hur skall jag driva bloggen för maximal vinst
*Vilka sponsorer skall jag använda och på vilket sätt för maximala inkomster
Samt lite basics om vidareutveckling. låt oss säga allt detta för en prislapp
på 1500-2500 beroende på design ,skulle det vara intressant? just checking let me know your thoughts =)
Nu tänker kritiker och pessimister "vem som helst kan sätta upp en wp blogg och promota adultfriendfinder tex"
men saken är den att jag provat egentligen allt som finns att prova inom sponsorer och bloggar (adult) Jag vet hur en wp blogg skall vara utformad för att konventera till pengar. jag vet ganska bra vilka sponsorer som är de bästa för just din kategori av blogg osv. så ja dags att dela med sig av de kunskaperna tror jag.
Senast redigerad av knullis den 2010-03-31 klockan 19:04
|