Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-31, 12:07 #8
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Och det avgör du? Nej, det avgör tågvärden. Dessutom så vägrar du att betala för dig - som i sig är ett brott om det konstateras - vilket också resulterar i avstigning på nästa station. Ge dig, Patrik, det här kan jag så mycket bättre än dig genom massor med år av praktisk erfarenhet och faktiskt användande av lagarna.
Jag tror faktiskt sanningen ligger någonstans emellan din och Patriks. Man bör nog ta hänsyn till att SJ förmodligen inte vill ha särskilt mycket mer negativ publicitet. Biljetten var ju dessutom bevisligen betald på giltigt sätt. Ärligt talat struntar jag i det, jag vill bara att den arroganta ungtuppen ska flyttas till ett jobb där han inte har med människor att göra Hade han talat och agerat som vilken annan tågvärd som helst så hade jag förmodligen inte brytt mig särskilt mycket men nu var han extremt otrevlig och som sagt var inte enbart mot mig. Jag hade också mycket väl lust att slå honom på käften men det betyder inte att man gör det. Hade jag varit Bill Gates (nu är han inte nummer ett längre visserligen men ingen vet vem Carlos Slim är) hade det kanske varit värt det dock

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-31 klockan 12:35
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat