Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-30, 10:02 #20
Erotainment Erotainment är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Erotainment Erotainment är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,

I detta fallet har jag svårt att tro att det är kunderna som skulle klaga till Janne. Hur skulle det se ut?

Med förvrängd röst: "Hon fick mig inte tillfredställd fast jag ringde sex gånger om dagen".

Nä, snarare är det om någon skulle tipsa att alltför unga tjejer utför detta "skitjobb" mot löner som ej motsvarar de avtalsenliga som skulle kunna få en trött SVT redaktion att börja nysta lite. Man skall inte glömma att svenska journalister inte sällan styrs av ganska (sorry det uttjatade begreppet) politiskt korrekta infallsvinklar.

Annars har du nog inget alls att frukta.
Nej, jag tror inte heller att vanliga kunder är något problem.

Det är däremot vanligt att minderåriga eller personer ställda under olika typer av förvaltarskap ringer, eller att personer ringer till telesexlinjer från telefonabonnemang som inte är deras egna. När det börjar dimpa ner fakturor till tonårsföräldrar, förvaltare eller diverse företag gäller det att ha en fungerande kundtjänst tillgänglig. Gamla inarbetade telesextjänster har långa spärrlistor, men färska tjänster får gå den långa vägen och bygga upp egna, om man har hand om faktureringen själv och använde geografiska nummer. Kör man livesex på 0739 nummer är det förmodligen lättare att hålla sig undan ERB:s granskning om man har en fungerande kundtjänst.

Vill minnas att Uppdrag Granskning, Kalla Fakta eller Insider gjorde ett program om detta för ett antal år sen, det filmades utan ägarens villa i Skåne, på det sedvanliga sättet. Det står lite om det i boken "Porr - en bästsäljande historia" Av Mattias Andersson, som gavs ut för några år sen.

Sköter man allt seriöst och tar hand om kunderna, och dom som inte vill vara kunder, så har man inget att frukta.

Senast redigerad av Erotainment den 2010-03-30 klockan 10:04
Erotainment är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat