Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-29, 09:00 #5
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av acidflash Visa inlägg
hehe, åkte du mellan Stockholm - Uppsala och det var en äldre dam så kan jag förstå att du fick problem =)
Hehe, nope, det var en ung snaggad typ mellan Göteborg och Skövde.

Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Fast han hade ju rätt, legitimation krävs för sms-biljett. Det är nog kundtjänst du ska vara förbannad på och inte på tågvärden. Själv har jag aldrig förstått varför det krävs leg. numera (och det gäller inte alla biljettyper).

Hade du sparkat honom hade det kostat dig massor i skadestånd med andra ord för han följde ju de instruktioner han har att rätta sig efter.
Det vet jag mycket väl, det var ju just därför jag ringde kundtjänst innan resan. Anställningsskyddet suger ofta tyvärr. Hade jag varit arbetsgivaren så hade tågvärdar däremot även haft instruktioner att vara trevliga och hjälpsamma, särskilt när det gäller ett företag som SJ. Det tycker jag också i princip alla är men den här unga killen tar priset. Han var spydig, arrogant och helt omöjlig att prata med. Den andra mannen råkade som sagt var ännu värre ut.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat