Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-23, 22:51 #68
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av klein Visa inlägg
Framför allt ta vi in fel sorts invandrare. Men jag tro inte att SD kommer kunna lösa problemet, tvärtom , det som var "invadrarkritiker" förut, kommer hålla tyst för att slippa bli ihop kopplad med oseriösa muppar som SD. Det som slår mig vad det gäller SD, är deras total okunskap om allting. Det tom varnade folk för att besöka sidan, för då skulle "google" ranka upp den. Dock har väl SVD och DN hjälp upp sidan litegrann.

Vad det gäller den här saken med http://sverigedemokraterna.de , så tycker jag det är helt rätt, av den orsaken. SD gör likadant. Visst det kanske gör valet smutsigare, men det här valet kommer bli smutsig , äcklig smutsigt, SD har redan lagt ribban genom svärm spama internet och hålla på som svin. Att personen bakom .de domäen vill vara anonym,. Med tanke på vad SD kapabla till, så bör han vara anonym med allt sorts kritik emot dem.

Att en del låter sej luras av SD , deras "låtsas" lek . Men partiet har väldigt bruna rötter, visst SA uniformen är utbyt till Dressman kostym. Men ideologiskt är det väldigt nära Adolf ideér med en del modernseringar

http://www.sr.se/sida/default.aspx?programid=1316

Rätt sorts invandring gynnar Sverige, att ta hit en massa lakris tomtar från Afrika, som sitter och tugg kath hela dagarna ger intenting i BNP ökning. Att ta hit polacker , som kan vara komplement till Svenska hantverkare, JA varför inte.
@klein - oavsett din politiska färg, vilken verkar variera friskt, så är ditt SD-hat vida känt.

Mitt blogginlägg är inte avsett som en politisk arena för dig att pumpa ur dig ditt vanliga trams. Du är välkommen om du är saklig, men jag betackar mig ytterligare "Fröken Sverige"-kommentarer från dig på min blogg!
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat