Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-23, 11:23 #49
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Ara Visa inlägg
Seriöst att ange Wikipedia som källa... Du har inte så höga studieskulder va?
Haha.

Kommer för skojjs skull svara på det här.
7-9 Lästa jag på International Baccalaureate. Efter det gick jag på Gymnasiet Tycho Braheskolan, och nu studerar jag på Heriot-Watt vilket är den 8:e äldsta universitetet i Storbritannien, och världskänt för att ge väldigt kvalitativa utbildningar

Så gör dig själv och alla oss en tjänst och jämför inte din utbildning med min.

Du har inte tillfört någonting till diskussionen och så kommer du med en sådan kommentar som får dig att verka ännu trögare.

Det här är en diskussion och Wikipedia är helt perfekt källa för en diskussion. Det är skillnad om man använder wikipedia som en referens till en uppsats.

Detta kan man dock även göra, om man kollar längst ner på Wikipedia artiklar så finns det referenser. Man kan referera till dessa referenser när man skriver uppstats och inte direkt till wikipedia. I en diskussion däremot så spelar det ingen större roll.

Sådär. Nu har jag undervisat dig i referens systemet. Du behövde inte ens ta ett csn lån. Varsågod.

Det år alltid lika kul när någon kommer in med en sådan kommentar, när de inte har tillfört någonting alls till diskussionen.
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat