Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-22, 21:25 #11
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
Enligt fabian, har ni inte varit direkt tillmötesgående när det gäller supportärendet, utan det saker händer först när han går ut med det hela här på WN.

Tycker du detta är acceptabelt? Eller skall ni/vi behöva göra en Adfair av det hela?
Jaha, nu är vi där igen. Hälften av sanningen framkommer inte i denna tråd, men jag tycker inte att jag ska behöva dra upp det bara för att bevisa min poäng. Det viktigaste för mig och min arbetsgivare är att våra kunder är nöjda, vilket Fabian nu är enligt det senaste mailet han skickade till mig.

Vad sedan du tycker eller tänker, om någonting som du inte ens har hälften av den bakgrundsinformation du behöver för att ens kunna skaffa dig en vettig bild av situationen, intresserar mig faktiskt inte.

Senast redigerad av eng3l den 2010-03-22 klockan 21:54
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat