Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-22, 10:36 #6
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Med SD stormtrupper menar jag deras ungdoms förbund och en del support grupper kring partiet.

Vad SD har för politiskt inriktning kan tas i en annan tråd. Socialdemokraternas partiprogram från den tiden var nog inte så rums rent i våra moderna ögon heller, hittade detta stycke på wikipedia under sökordet Folkhemmet.

"Sterilisering har i vissa avseenden en mycket stor samhällslig betydelse. Detta gäller särskilt ur arvshygienisk synpunkt, i synnerhet som sterilisering av sinnesslöa i tillräcklig omfattning kommer att medföra en minskning av sinnesslöhetens frekvens i befolkningen."

Men jag tycker mig se en del tendser inom SD i hets emot t.ex Muslimer , du har SD bloggen politiskinkorrekt . Där pöbeln mentalitet får härja fritt, så vad är skillnaden? Ok! Man hatar inte judar längre, utan man tycker illa om Muslimer. Man dömer fortfarande hela grupper.

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Och med "stormtrupper" så menar du medelålders kärringar i Skåne?

Sverigedemokraternas partiprogram idag är ett plagiat av Socialdemokraternas partiprogram från 1940-50 talet. De är med andra ord konservativa bakåtsträvare i allra högsta grad, men knappast att förväxla med nazismen som den såg ut i Tyskland under motsvarande period.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat