Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Att ta hand om support-frågor och programmera sin egen sajt är gratis.
|
Du värderar inte din tid speciellt högt då? Eller är du kanske försörjd på annat håll? Själv värderar jag min tid och vill se att ett projekt genererar såpass mycket pengar att det är värt tiden jag lägger ner på det, annars kanske man skall lägga sin tid på något annat?
Men nu svävar jag ifrån tråden lite.
Jag är själv kund både hos MOSMS och Cellsynt, jag tycker det funkar bra med båda.
MOSMS är bra för att det är extremt enkelt att komma igång, det är lätt även för den som inte har så goda kunskaper inom programering. Man behöver inte heller vara företag utan kan gå med som privatperson. Jag vet att MOSMS har ett mer avancerat API för storkunder, men jag har inte kollat närmare på det eftersom jag föredrar Cellsynt.
Cellsynt tycker jag om eftersom deras API ger mig större möjligheter att bygga tjänsterna precis som jag vill ha dom. Cellsynt täcker även fler länder vilket är bra om man har besökare från andra länder än sverige.
Det låter på dig som om du inte har något företag, utan gör detta som privatperson, och då skulle jag rekommendera MOSMS. Kör igång med dom och känn dig fram.