Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-19, 23:45 #3
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av fabian Visa inlägg
Well, man får väl vad man betalar för, men jag skulle också bli besviken om ett gratis webhotell krävde att jag loggade in på kontrollpanelen var 6:e månad, iallafall om det var utan att jag fick påminnelsemail.

T.ex. ett när det var 60 dagar kvar, och ett tio dagar innan kontot inaktiverades som varnade mig om att det snart blir inaktivt.
Vi skickade 4 mass email under 6 veckors tid innan men många sa att dom inget email fått (eftersom vi vet bevisligen att bla hotmail.com satte våra email som spam)

Men frågan handlar inte om exakt detta, utan vad som är en kund.

Det var efter våra duster med folk de senaste månaderna som vi valde att inte längre ha reklamfria gratis tjänster, utan istället ha betaltjänster med full support istället, eftersom de som hade reklamfria gratis konton förväntade sig samma support som om de var fullt betalande kunder.

Samma företag med synliga kontaktuppgifter kan inte samtidigt ge dyra tjänster med full support samtidigt som man ger gratis reklamfria tjänster samtidigt, detta har vi fått erfara

Senast redigerad av Danielos den 2010-03-20 klockan 00:00
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat