Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-19, 10:58 #4
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
SMSnetwork.org vi betalar 5 SEK per medlemskap som är gratis, dessutom bjuder vi på 1 SMS & MMS om dagen till varje medlem utan reklam i meddelandet eget namn och nummer som avsändare.

Vi bjuder också på gratis produkter

Via frossle, vissa har tomt 4 SEK per klick av oss av dem som har generad lite bättre leads avsluts kvaliter.

Citat:
Ursprungligen postat av danielos Visa inlägg
Davve, man kan inte jämföra oss med andra, eftersom vi erbjuder en gratisprodukt, eller känner du till någon som erbjuder en gratis reklamfri produkt utan förbindelser att göra en rättvis jämförelse med? Vi tjänar dessutom bara på det konto som sedan väljer något av uppgraderingspaketen i framtiden, och då är vår marginal för att betala mer inte tillräcklig. Men eftersom ett gratis webbkonto utan reklam är pass attraktivt generellt sätt så borde det inte vara svårt att få snurr på det. Man kan tex. skriva en beskrivande rad om att tipsa om gratis webbhotell med php stöd eller likande och en länk i texten som jag tror lätt kan attrahera många och på detta sätt öka sina intäkter än att försöka få trafik till en kommersiell försäljningssida.

Men om vi får någon som är intresserad som har en attraktivt sida som ligger bra till i SERPEN kan jag tänka mig att i specifika fall betala mer.
smsnetwork är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat