 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
|
Kan förstå helt att dustin inte vill skicka en vara till, vem bekostar den + jobbet för att bedriva tillbaka den om kunden hämtar ut den och nekar, så bra jobbat dustin säger jag där dom gör det dom skall göra. Gnäll på posten istället det är dom som ställer till det för dig. Dustin bryr sig inte om någon enkel kund när dom har mer än det i sitt kundregister, med andra ord är du bara en nål i en höstack.
balstaatv förklara för din kund och be om ursäkt för problemet, klarar du inte av det skall du absolut inte jobba med det du gör.
har bara hatt 100% perfekt hos dom, satt i liknande sits dock var bara grejen till mig men sedan skickade dom en ny och jag sa till service stället att skicka tillbaka den andre vilket hände. beställer både som privat och företag.
Sedan tror jag mycket har med din attityd att göra med, du har garanterad varit den skaran som är jobbig och inte kan vänta då blir det alltid bråk förr eller senare
lycka till
|