Citat:
Ursprungligen postat av popjonas
Det är bara ett tips i all välmening att när man har en utmärkt kanal för kommunikation med sina kunder när saker händer så är det synd att inte använda den.
Just för att twitter är helt externt, och man slipper vänta på att ens egna maskiner kommer igång. Och, som alla som försökt åka tåg den här vintern vet, vilken information som helst är bättre än ingen alls när man väntar på att problem ska lösas.
|
Ja vi får kika på att bättra oss på twitterfronten, möjligtvis ser vi till att skaffa ett eget twitterkonto för enbart Sverige-delen framöver!
Citat:
Ursprungligen postat av popjonas
Och avbrottet var visst nästan 6 timmar för vissa delar, bland annat mina mailkonton.
|
I så fall hade du nog otur och låg på en av de servrar som var nere längre, majoriteten var som sagt uppe efter 1 timme och 45 minuter.
Som du kanske har läst på både IDG och i vår driftinformation så tar vi detta på största allvar och tittar nu på en flytt till ny hall.