Ämne: FS-DATA nere
Visa ett inlägg
Oläst 2010-02-25, 14:16 #21
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
I regel ska du som kund kräva det, men i regel är SLA avtal inte värd som toa papper. Har du tur kanske du kan få tillbaka 1 månadsavgift om det varit nere några dygn.

Men lär stå i avtalet vad som gäller.
En månadsavgift är ändå ett par tusen i det här fallet, och det känns som att man vid det här laget vill markera att det inte är okej. Men för att kunna kräva det, så måste jag ju själv veta med säkerhet hur många timmar som gått förlorade. Det känns svårt, för jag sitter ju inte och antecknar dag och tid varje gång som det är problem. Kan jag inte bara kräva att FS tar fram de uppgifterna och räknar ut förlusten?
KingsCrown är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat