Visa ett inlägg
Oläst 2010-02-18, 22:45 #1
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Standard Borttappad retur

En kund har returnerat en vara med vanligt brev. Vi har inte fått returen. Kunden har mailat och frågat om varan kommit fram och angett tidpunkt när hon skickat den.

Men vi har inte fått den.

Fråga: Ska man ändå kreditera fakturan eller ska man stå på sig och säga att kunden ansvarar för paketet tills det når oss? Någon som har synpunkter/erfarenhet/eller bara vill skriva lite om klantiga kunder?!

Kan tillägga att vi behandlar alla returer samma dag och är extremt noggranna eftersom det är ett sånt plus till kunden när de får snabb behandling på returer.

Senast redigerad av Richie72 den 2010-02-18 klockan 22:47 Anledning: missat lite ord
Richie72 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat