Medlem
|
|
Reg.datum: Jun 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2006
|
Grymt sköna grabbar (och tjejer?)!
Jag bugar och bockar för antalet inlägg, kritik och teorier jag får. Det är vänligt att få svar från er.
I mitt läge föredrar jag att få så mycket negativ kritik som möjligt, men de har det ännu inte gjort.
Jag vill ändå upplysa er om min teori, rent teoretiskt är inte mitt mål möjligt att utföra under en kortare tid med endast aktiehandel. Det skulle ta flera år att göra miljonen och det bör säkerligen ske mirakel på börsen om jag ska fixa detta.
Men jag kommer göra så mycket mer än att bara köpa och sälja aktier.
Det är enkelt att starta en blogg, men det är svårt att nisha den för att få folk som man vill ha dit. Det kommer ske nyheter och jag kommer släppa mina idéer som ännu idag inte finns på bloggen.
Bloggen kommer bli annorlunda och med tiden kommer de som följer min blogg att förstå. Jag är 110% säker på att de som är intresserade kommer finna mitt förslag och mina idéer väldigt intressant.
Med det sagt, så vill jag säga att jag tror på mig och jag kommer fixa fram en omsättning på 1 milj kr. Och den omsättningen kommer göras via aktier och mina alldeles egna idéer som har med området att göra.
Det visar sig...
Jag ska kika på prenumerera knapparna så fort jag får lite tid över.
Tack så hemskt mycket!
|