Tyvärr så är man ju så dum så att man litar på att sakerna har skickats när dom säger det.
Bergvärme var planerat till nästa sommar redan men det blir nog redan i sommar så då kommer det finnas en brännare med nästan ny skruv till salu på blocket om nån är intresserad.
Hade nog fan gått snabbare om jag ringt och beställt bergvärme direkt istället för att hålla på och strula med det här, största hindret är väl att det är 70cm snö över hela tomten och stora snövallar runt den.
Hade det inte varit 40 mil dit så hade nog jag åkt upp och bråkat direkt efter telefonsamtalet i tisdags, inte för att jag tror att det hade gjort nån nytta men det hade varit riktigt skönt att få avreagera sig.
Tror nog aldrig att jag har blivit så arrogant behandlad av nått företag som jag har handlat av.
Det mest skruvade i det här är ju att hade dom bara sagt som det var från början så hade ju problemet aldrig uppstått.
Synd att det inte är nån av alla e-handlare som har läst/svarat.
Skulle vara väldigt intressant med deras input och åsikter, dom är ju vana att hantera besvärliga kunder som mig.