Visa ett inlägg
Oläst 2010-02-18, 11:09 #2
StefanBergfeldts avatar
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2004
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
StefanBergfeldts avatar

Reg.datum: Sep 2004
Det är ju ganska uppenbart vad du har gjort för fel.

1. Du har inte varit påläst, självklart borde du ha vetat att det är färgen på skruven som avgör vilken motor du ska ha.

2. Du borde ha förstått att när säljaren säger att dom bara har EN modell på motor, så menar han/hon precis just nu, och att du minsann troligen har en som utgått.

3. Du borde ha begärt kollinummer på leveransen redan från början, och ringt bussgods för att få detta bekräftat.

Nej men allvarligt... Dra in bergvärme istället? Pellets verkar bara vara problem, jag borde ha fått mitt förråd påfyllt för ett par veckor sen (när det höll på att ta slut), men tydligen hade förra räkningen studsat, och dom hade fel telefonnummer till oss, så dom ville inte skicka några pellets (förståeligt, men alla nummerupplysningstjänster har mitt nummer, och det finns bara EN Stefan Bergfeldt i Hedemora). Nåväl, vi fick betala i förskott (när pelletsen redan varit slut en vecka) och fick veta att pelletsen skulle levereras i slutet av veckan. Det gjorde den inte, så vi var dit och bråkade om det, och nu har dom lovat att pelletsen ska komma IDAG.

Här finns det dock en del fel jag som kund har gjort, till exempel att inte betala fakturan i tid, och att inte hålla dem uppdaterade med mitt telefonnummer. Lik förbannat har jag fått köra uppvärmningen med el i två veckor, och det är inte skoj.
StefanBergfeldt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat