Visa ett inlägg
Oläst 2010-02-13, 01:40 #7
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Thomas, ja 43 000 hade inte varit illa, men summan är betydligt högre vad jag har hört Jag vill inte gå ut med någon siffra förrän alla faktiskt har betalat och domäner har blivit överförda. Men de siffror jag har hört är riktigt beundransvärda. Mycket också tack vare Fredrik Wide som donerade kassakon "IJ.se" (stort av dig Fredrik)

Jag tycker genomförandet av Peter & Björn har varit helt exemplariskt! Det har varit ett nöje att delta på alla sätt man kunde.

Jag hoppas också att det slutliga resultatet ska få tyst på surkoppar som dessa som helt tydligen misslyckas på alla vis att se det positiva i att hjälpa andra: http://www.internetdagarna.se/track/...i-aid#comments
För mig är det helt oförklarligt att någon kan hänga upp sig på dessa länkar, speciellt när det var fritt fram för vem som helst att donera en domän eller flera.

Jag vill också ge beröm till IIS som sponsrar detta med att donera 80kr till Unicef för de 100 första domänerna som blev donerade till auktionen. Detta bidrar med ytterligare 8000kr till ändamålet. Även Nic.NU har bidragit genom att sloppa transfer kostnaderna på de annars så dyra .nu domänerna.

Vänligen,
Fredrik Näs
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat