ztream och daniel.s:
Roligt att ni tycker om designen, trodde faktiskt det skulle vara hårdare ord=)
Logotypen kommer att ändras har dock haft svårt med den, tänkte kanske köra en enkel se bifogad bild. Eller så får jag helt enkelt sätta mig vid ritbordet eller ge uppdraget till någon annan.
Daniel.s:
Den rosa färgen kommer bytas ut mot en mer behaglig rosa eller en helt neutral färg något tips kanske? klistra in färgkoden=)
ztream:
Det röda på knapparna har du något fundering på vad som skulle passa istället?
Najk:
Välkommen som kund

Det var skönt att du fick lust att göra ett köp för det gjorde att du fick lite mer insikt på hur systemet fungerar samt hur det ser ut under ytan. Kanske kan komma med synpunkter på det logistiska sen när du får ditt paket
Ja det har du rätt i verkar ju inte så logiskt sen när gäller produktsortimentet så kommer det som du sa byggas upp under tiden. Redan 20:e februari Så kommer det upp 300 nya olika produkter då även sjalar, brillor och handväskor samt fler smycken till män.
Har ingen möjlighet att dra ett fast nummer som det är nu sen hade jag tänkt sköta alla kundärenden via mejl och har haft en svarstid på under 1 timme hittills.
Tjejerna till höger är lite utfyllnad tyvärr men i samband med dom nya produkterna som kommer har vi även skaffat egna modeller som kommer att ha på sig våra smycken. Som det är nu så fanns det inga bilder med våra smycken. Det med speciella erbjudanden från partners ska väck. Ange titel för referens är väl om man har flera adresser som man vill lägga till.
Alla produkter som finns på sidan har vi på lager, eller hur menar du?
orderbekräftelse är "smycken & accessoarer hos saray.se" som det är nu tar den min sidtitel och lägger in gillar inte att den omsluts av klamrar heller=)
Bekräftelse mejlen ska ses över både till text och utseende.
Måste kolla på prestashop forumet hur man gör så att den inte skriver efternamnet i stora bokstäver ser fult ut men troligen är det för att det ska vara tydligt.