Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-31, 17:19 #4
najks avatar
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2005
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
najks avatar

Reg.datum: Oct 2005
Snygg, fick genast lust att köpa, så det gjorde jag.

Lite konstigt dock med få produkter på en sida och så står det 10 sidor: ok längst ner. Det borde väl stå typ visa 10 produkter per sida? Och det borde väl inte stå alls om ni bara har 4 produkter i kategorin?
Oerhört dåligt produktsortiment, men det antar jag fixar sig allteftersom, har kollat igenom alla kategorier på mindre än en minut.

Det finns inget telefonnummer på siten någonstans, känns som ett måste.

Förstår inte vad tjejerna på höger sida har där och göra, klickar man på en kommer man till kategorin Örhängen, men det går ju inte och se hennes örhängen alls. Så bättre mer beskrivande bilder till höger. När man skapar sig ett konto låter formuleringen "Få speciella erbjudanden från våra partners" som man kommer bli sönderspammad. Vad menas med "Ange en titel för referens !" förvalt Min adress?

Ni skriver "Allt på lager" en sanning med viss modifikation, inte sant?

Mailavsändaren på en orderbekräftelse är "smycken & accessoarer hos saray.se" borde det inte bara vara saray.se eller möjligtvis Saray kundservice. Känner att det är mycket upprepandes "smycken & accessoarer hos saray.se - smycken & accessoarer" (längst ner i mailet)
Varför skriver ni mitt efternamn med STORA BOKSTÄVER? sluta skrik!

Kvittomailet passade inte in grafiskt i resten av sidan.
najk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat