Oj! Tack så mycket för uppmerksamheten!

Och för att ni tog er tid att kolla igenom sidan och kommentera era åsikter!!
Jag skall försöka besvara allas kommentarer så noga jag kan!
Jag ber om ursäkt att jag inte har varit inne på wn fören nu, men de var för att jag drog iväg till heron city igår. Men nu ska jag ta tag i detta!
Vi börjar med:
Citat:
Ursprungligen postat av Hjorten
Vad betyder b:et efter "UF"?
|
Jag la in ett Beta märke på loggan för att visa dom att detta bara är en beta version. Att den inte var klar.. Jag tog bort märket nästan direkt efter att jag la upp sidan här. Så den är redan borta. Borde ha laddat upp den nuvarande versionen .. Men den skiljer bara sig med Beta-märket..
Men bra att du sa de! Den är borta!
Citat:
Vad för sorts tryck är det på t-shirten?
|
Trycket ser du både på förstasidan och på informationssidan. Du har även en förklaring vad trycket innebär på informationssidan.
Tycker du att jag borde göra om och försöka tydliggöra detta på ett bättre sätt? Eller hade du bara missat att läsa?
Citat:
Varför bara skänka 30 av 150 kronor?
|
Dom hade tydligen hittat något tryckeri som var relativt billigt enligt dom. Tryckeriet tar lite mer än 100kr per t-shirt för att trycka. Så dom skänker 30kr av 50kr. Dom måste ju också gå i vinst och kunna betala reklam och så vidare.

Därför skänker dom 30kr av 150kr.
Citat:
Jag tycker det ser ut som bilden på t-shirten är ryggen och inte framsidan, ska trycket vara på baksidan av t-shirten så bör det stå.
|
Bra förslag! Det ska jag verkligen skriva dit!
Citat:
"Om PutOn UF"
PutOn är ett UF företag som bildats av sex stycken. Fem tjejer och en kille, som vill bidra till något bra här i världen. (Personligen skulle jag föredra: PutOn är ett UF-företag som bildades av fem tjejer och en kille som vill bidra till något bra här i världen.)
Därför har vi startat PutOn, ett företag som säljer snygga t-shirts för att skänka en del av vinsten till välgörenhet. ("en snygg t-shirt" borde det väl ändå stå eftersom det bara är ett motiv...)
|
hm, smart tänkt! (vad bra att de finns hjälpsamma personer!)
Citat:
Vi på går på Rekarnagymnasium på Handelsprogammet. (handelsprogrammet på Rekarnagymnasium i STAD.)
Vi bryr oss om varandra och andra människor, därför startade vi detta företag som en instatts (insats) till att hjälpa alla människor där ute som lider. (Lider av vad?)
|
Citat:
|
Du har rätt, de va fel att skriva att dom lider av något.. Kanske borde skriva något i stil med att man bidrar till att förhindra Hjärt- Lungsjukdomar.
Får tänka ut något smart och klyftigt i den meningen..
Citat:
Sen bör det vara:
Marknad- och försäljningsansvarig
Inköp- och produktionsansvarig
Kontor- och administrationsansvarig
|
haha ja självfallet! Som sagt, inte klar än

. Tack!
Citat:
|
Oj juste, de hade jag inte fixat än! De måste jag göra! Bra bra!
Citat:
Kartan på sidan är lite underlig tycker jag. Visst förstår jag att det ska markera att det är där företaget är aktivt, men det verkar ju som man kan trycka på staden för att få reda på något.
|
hm, man kanske skulle kunna fixa det! Tack!
Tack Hjorten för all bra kritik! Ska verkligen ta åt mig av allt!