Citat:
Ursprungligen postat av studiox
Det är ju samma sak som om du skulle svara i telefon för företaget, eller gå in på VDn's rum och svara på hans mail.
Om det vore min kompis och jag såg att han tog emot och kvitterade ett av mina paket så skulle den personen få en spark i röven och aldrig få sätta sin fot på mitt företag längre.
Det är väl inget som posten har att göra med lika lite som om någon svarar i telefon på företaget så måste man väl utgå från att den personen JOBBAR DÄR?
|
Nej inte alls samma sak men ok, du saknar lite vital info och det är att dörren till min kompis lokal är egentligen en dörr till ett litet trapphus (baktrappa och nödutgång) och att han har dörren rakt fram (sett utifrån) och trappen kommer ned till vänster och syns inte så bra utifrån. Problemet är inte att jag kvitterade för hans paket eftersom jag är hjälpsam och inte har klibbiga fingrar, problemet är att man inte vet vem som kommer och går i den dörren. Det kan ju vara någon av hyresgästerna från kontorshotellet en trappa upp som går ut bakvägen eller en besökare på väg ut. Det har försvunnit paket som har kvitterats men det är omöjligt att de har kvitterats av någon som hade något med företaget att göra eller hade tillgång till företagets lokaler.