Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-31, 00:34 #7
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
Jag håller med jonny, åtminstone så länge du inte har haft några kostnader p.g.a. ordern.

Skicka en snäll påminnelse. Utan påminnelseavgift. Sedan raderar du ordern efter en viss tid och skickar meddelande till kunden om det, så känner han att saken är ur världen och vågar återkomma med en ny order i framtiden.

Tänk också på kostnaden i badwill om du skickar kunder till inkasso för att de har lagt en order som de inte har betalat och som du inte har levererat.
BjörnJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat