Citat:
Ursprungligen postat av Magnus_A
Kommer att ha en viss potential inom företagstillämpningar, många som jobbar med handdatorer har ganska gräsliga gränssnitt och för lite kapacitet på alla håll, typ processoperatörer som går runt ute i en fabrik. Sen kanske den har en liten potential att slå sig in i notebooksegmentet, nutidens ihopvikbara saker är OK att bära runt på avstängda/hopvikta, men inte uppfällda, men denna verkar lättare att ta med sig i aktivt läge runt på ett kontor. Så det är ett okänt område där inga andra konkurrenter finns, och det är väl Apples specialitet att hitta helt nya områden och muta in dom som första upptäckare. Men man kan ju se hur det gick med Newton...
|
Bra tanke, men då ska företaget/frabriken släppa sin app fri för allmänheten i itunes store då?
Om vi fortsätter på ditt spår, men istället går för Lenovos nya laptop med löstagbar skärm (textplatta) så tror jag det kan vara mer av en succe, Jag ser för mig att den anställde sitter vid laptopen/dockingstationen och jobbar, går sedan på kontrollrunda varpå han bara drar loss pekplattan från laptopen och sedan dockar tillbaka den när han är klar.