Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-22, 10:35 #26
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse Visa inlägg
Ja, nu när du förklarade på ett tydligare sätt så verkar vi ha samma ståndpunkt i hur vi behandlar våra kunder.
Det var inte riktigt vad jag menade....

Jag tror inte det är någon skillnad på en plattsättare och en IT-konsult på hur man behandlar kunder, där i mot finns det ju såklart stolpskott i alla branscher...

I it-branschen tror ju tex varenda tomte som kan lite html att dom är "experter" och på nätet kan alla bli rika (och lurar på kunder vilken skit som helst). Men tvärtom så tror jag inte att "vanligt folk" som har tex kaklat några gånger att dom är kakelexperter och startar en kakelfirma. För att sedan hänga på kakelforum och tro att dom vet bäst om allt och alla andra (riktiga och utbildade plattsättare).

Så på det sättet kanske du har delvis rätt om att IT-brunchen är lite "svårare"

Det är bara ett litet exempel jag har inget i mot plattsättare :-)

Senast redigerad av Ara den 2010-01-22 klockan 10:49
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat