Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-21, 22:29 #23
LarsAgerstrand LarsAgerstrand är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2009
LarsAgerstrand LarsAgerstrand är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2009
Här var det livat,

Som beställare är man utelämnad till chans eller till någon form av trippelkontroll av kontrollen charad då man ska hyra in någon för ett jobb.
Jag kan inget om branschen men jag antar att det är som alla andra branscher, dvs priset man betalar Kan spegla resultatet men det kan lika gärna vara omvänt.

Många som är insatta i datorer oavsett vad det gäller programmering, animering eller annat verkar tycka att man ska lära sig lite för att ha koll på vad man beställer osv.
Hela poängen med att leja ut ett arbete är att man inte Ska behövs lägga tid och energi på att sätta sig in i ett arbete.

Jag beställer regelbundet animeringar i andra projekt och det är samma sak, jag vet inte vad som är rimligt att betala för den eller den filmen och jag har inte tid att sätta mig in i detta heller.

Jag ska göra en kontroll av det arbete jag beställt, troligtvis lutar det åt att jag gör två av varandra oberoende utvärderingar vilket borde sätta press på de som kontrollerar och jag får ett bättre resultat. Så är iaf min tanke.
LarsAgerstrand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat