Ämne: Trackify Beta
Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-21, 15:23 #5
grinditwp grinditwp är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
grinditwp grinditwp är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
Citat:
Ursprungligen postat av stoffe1 Visa inlägg
Tjenare!

Under MGC2010 skapades en ny tjänst där du kan söka fram utökad information om musiken på Spotify. Vill nu gärna ha lite feedback från er ang. hemsidan.

Vi vill gärna veta hur användarna vill att vi utvecklar sidan, så det är ju alldeles underbart om ni ger tips kring det.

URL: http://www.trackify.info

Tack på förhand
Jag gillar den, men tror ni borde lansera den lite annorlunda. Tänk om hur ni profilerar er. Nu är det en tjänst för att finna utökad information om låtar på Spotify. Ni försöker rida på Spotify vågen. Men det får tjänsten att kännas överflödig, Spotify är redan ganska bra på att ge överflödig information om artister och låtar direkt i deras program.

Men, ni erbjuder mer och när jag upptäckte detta så började jag gilla hela idéen. Ni har Lyrics, youtube klipp som matchar låtarna. osv... kul.

Men lansera det som en musik sajt, eller musik arkiv. Att ni sedan är moderna och har en fräck funtion som tillåter mig att söka med spotify: url är bara en tuff funktion. Det känns dock krystat att bygga en sajt kring detta.

Dessutom saknar jag ett sätt att bläddra mig genom sidan istället för att söka. Nu måste jag veta vad jag vill hitta, istället för att låta sidan locka mig till att uppleva
grinditwp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat