Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-21, 13:09 #1
sexmaster sexmaster är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 6
sexmaster sexmaster är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 6
Standard Socialt nätverk (community/dating) för vuxna säljes

Hej,

Jag har nu beslutat att sälja Mer6 till högstbjudande då jag vill börja studera och alla de som har drivit en community vet hur mycket tid det krävs att underhålla en sådan sida i form av administration.

Mer6.se startades i somras (Juli 2009) och snabbt blivit ett populärt ställe att umgås för par, tjejer och killar som söker "vuxet"-sällskap.

Tekniker som används på sidan är PHP, MySQL, XHTML & Ajax. Koden är välkommenterad samt opensource. Sidan byggdes i sammarbete med ett tredjepartsföretag som jag har nära relation till och bra kontakt med.

Lite fakta om sidan:
Domän: http://www.mer6.se
Antal registrerade medlemmar: ca. 4 000
Antal unika besökare per dag: ca. 1 000
Månadsomsättning: ca. 1 000 SEK (kommer uteslutande från SMS)
Könsfördelning: 53% män 47% kvinnor och par

Mer6 har utan tvekan potential att växa sig till en stor aktör inom vuxendating/vuxen mötesplats. Sidan har alla tänkbara moduler som går att hitta på dagens moderna communities och admingränsnittet är lättarbetat samt designmässigt snyggt.

Jag tänkte att det bästa vore om vi kör en auktion här.

Budgivning startar från: 70 000 inkl. moms

P.S.
Om jag har missat något eller behöver lägga till mer info vänligen påpeka via PM. Vänligen kladda ej tråden med frågor som ej är relevanta.

Senast redigerad av sexmaster den 2010-01-21 klockan 15:04 Anledning: Lägger till könsfördelning
sexmaster är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat